פעילויות בצפון

5 פעילויות בצפון שחובה עליך לעשות

בין אם אתם גרים בדרום או במרכז הארץ ובין אם אתם גרים בצפון ובין אם הנכם מעוניינים לעשות ימי גיבוש לעובדים או ליהנות בחיק המשפחה אין ספק כי אזור הצפון הוא אזור מועדף לטיולים רבים, אטרקציות ונופש. הנופש יכול להיות בבתי הארחה, צימרים וכמובן גם בבתי מלון הפרוסים ברחבי הצפון. אם אתם רוצים להתחבר לטבע הירוק, להרים הציוריים ולאוויר הנקי כדאי כמובן לתפוס צימר יפה באזור קרוב למספר אטרקציות שתבחרו מראש ולארגן לכם כמה ימים של כיף באזור הכי יפה בישראל!

מדוע דווקא חופשה בצפון?

בעוד אזור הדרום ידוע ביופי המדברי שלו, במזג האוויר הייחודי המשתנה בין הלילה ליום בצורה קיצונית, אזור המרכז הידוע כאזור העררי והמיושב יותר הרי שאזור הצפון ידוע בעיקרון בזכות הטבע הירוק, הנופים והשטחים הגדולים שהופכים את האזור לעוצר נשימה. באזור הצפון תוכלו למצוא מגוון רחב של אטרקציות, בין אם מדובר באטרקציות שטח, אטרקציות מים, אטרקציות אקסטרים, פעילויות לכל המשפחה, סדנאות ואינספור דברים אחרים. כמו כן בצפון תוכלו למצוא כמה מהמסעדות האיכותיות והמובילות בישראל כך שגם מבחינת עצירה לאוכל לא צריכה להיות לכם בעיה (רק כדאי להזמין מראש מקום לתאריך ושעה מיועדים ליתר ביטחון). הנה כמה פעילויות ואטרקציות מעניינות בצפון שפשוט חבל לפספס!

פעילויות בצפון שאתם לא רוצים לפספס:

  • סיור ביקב – יקב הוא האזור שבו מכינים יין. פירות הענבים מגיעים מהכרם ישירות אל היקב, שם הם מעובדים באופן הכנה ההופך אותם ליין. סיור ביקב יכלול בדרך כלל הדרכות קטנות בנושא איך מכינים יין, יספר לכם על ההיסטוריה של היקב בו אתם מבקרים וכמובן תוכלו ליהנות גם מטעימות של יינות המיוצרים במקום שבדרך כלל יוגשו עם מבחר גבינות טריות מתוצרת מקומית. ישנם יקבים שונים ומומלצים באזור הצפון ובהחלט כדאי שלא לפסוח על אטרקציה זו.
  • טיול רייזרים – רייזר הוא שילוב של ג'יפ וטרקטורון אם תרצו והוא מיועד לנסיעה בשטח בעיקר. טיול רייזרים יכול להתאים לכל המשפחה או לחובבי אקסטרים וניתן להתאים את הסיור בשטח לרמת הקושי המבוקשת על ידי הלקוח. בהחלט חוויה מדהימה שגם תורמת בחיבור לטבע והכרת השטח וגם מוסיפה אלמנט של ריגוש.
  • שיט קיאקים – אם אתם חובבי מים אבל רוצים שיט נעים ולא ספורט אקסטרים ימי ורועש אז אין ספק שהגעתם למקום הנכון. שיט קיאקים יהיה במיוחד בשבילכם בו תוכלו להיכנס לבד או עם כמה אנשים לתוך קיאק, לשוט בנחלים השוצפים והשוטפים במשך שעה-שעתיים, להירטב, להתחבר לטבע ולעתים אפילו סתם לשכב מעט בתוך הקיאק וליהנות מהאווירה.
  • ספורט ימי – אם אתם כן מחפשים מעט יותר אקסטרים או פעילות ימית מסוג אחר תוכלו ליהנות משייט טורנדו, גלישה על המים, צלילה ואטרקציות נוספות בכמה נקודות פעילות בצפון. בהחלט חוויה שאתם רוצים להוסיף ללו"ז בחופשה שלכם.
  • קטיף פירות – איך אפשר לטייל בצפון בלי ללכת לקטיף פירות? מתאים גם לילדים, גם לזוגות וגם למשפחות. פעילות נהדרת שבה משלמים כניסה ויכולים לקטוף פירות יער, תותים, אוכמניות ועוד אל תוך קופסאות שתקבלו בכניסה. לא רק שתוכלו ליהנות מהפירות הטריים ישירות מהעץ אלא גם שתוכלו לקחת אתכם מעט מהשלל הביתה להשלמת החוויה.

מעוניין לקבל מידע על חבילות נופש?

האם נוכל לקבל הנחה לאטרקציות?

לשלב כמה אטרקציות בכמה ימים של חופשה בצפון יכולה להיות הוצאה לא קטנה עבורכם אולם כדי להוזיל בעלויות תוכלו לבצע מספר דברים: ראשית לחפש באתר שלנו או באתרים של קופונים הנחות לאטרקציות מסוימות. תוכלו לבדוק באתר או דף הפייסבוק של בעלי האטרקציה לגבי קופוני הנחה ומבצעים מסוימים המתפרסמים מדי פעם. לבסוף תוכלו להתארגן קבוצה של משפחות ולצאת יחד – כקבוצה תמיד ניתן לקבל הנחה.

לאטרקציות נוספות ראו גם:

תוכן עניינים

מאמרים נוספים