טיול ג'יפים ברמות נפתלי

טיול ג'יפים ברמות נפתלי

טיול ג'יפים ברמות נפתלי מסלול באזור הצפון

אם חשבתם עד היום שאין מסלולי טיולי ג'יפים באזור הצפון – הגיע הזמן שתכירו את המסלול של הרי נפתלי. הנכם מוזמנים להכיר מסלול טיול ג'יפים ברמות נפתלי שמביא אתכם אל הרים, מים זורמים, פריחות קסומות ונוף מרהיב. המסלול מתפרש על 5-6 שעות (כולל עצירות קפה). אפשר יהיה לשלב במסלול גם טיולים קצרים בשטח ואטרקציות שמתאימות לילדים, זוגות וקבוצות.

איפה מתחילים והיכן כדאי לעצור?

נקודת ההתחלה של הטיול היא בכביש 886 (צומת ישע צפונה). נקודת הסיום היא מפל הטחנה במטולה. הרי נפתלי כוללים מבחר פינות חמד קסומות בהן כדאי לעצור, נקודות העצירה המומלצות לקפה במסלול של רמות נפתלי הן: המצפה ע"ש לירון סעדיה ז"ל, חניון הרועים, מצפה דדו, עין משגב, תל אבל בית מעכה.

מה חשוב לדעת על המסלול?

טיול ג'יפים ברמות נפתלי נחשב ברובו לטיול עם מסלול קל. החלק האחרון של המסלול הוא האתגר האמתי. נציין שהמסלול נע בחלקו בסמוך לקו הגבול. בגל חודשי השנה תיהנו מנוף קסום. חודשי האביב ידועים בפריחות מרהיבות באזור. עונת הסתיו מביאה כמה נופי שלכם קסומים לא פחות. אם אתם אוהבים טיולי ג'יפים – אל תפספסו את המסלול של הרי נפתלי. טיול ג'יפים ברמות נפתלי הוא טיול שכדאי לצאת אליו אחת לשנה לפחות.

מתי הכי כדאי להגיע אל האזור?

כאמור, המסלול של רמות נפתלי מתאים לטיולי ג'יפים בכל חודשי השנה, אך במהלך חודשי האביב גווני הפריחות הופכים אותו למרהיב. צבעים של ורוד עז, לבן צחור ואדום מקשטים את הרמות ואתם נהנים ממראה קסום. אחרים שתטיילו פעם אחת ברמות נפתלי כבר לא תמהרו עוד לחזור אל טיולי ג'יפים במדבר.

מה אוכלים בטיולי ג'יפים?

אתם בוחרים האם להצטייד באוכל מוכן (כריכים, חטיפים ופירות), לעצור ולבשל ארוחות בשטח או לבקר באחת המסעדות הטובות של האזור. טיול ג'יפים ברמות נפתלי דורש כ-5 שעות של נסיעה בשטח כך שאפשר יהיה לשלב בלוח הזמנים עצירה לטובת הכנת ארוחה בשטח. את הציוד כולו מעמיסים בתא המטען של הרכב כך שאין סיבה שלא תביאו אתכם שולחן, כיסאות מתקפלים, גזיה, סיר פויקה, כלי אוכל ומצרכים. רוב המטיילים בוחרים לאכול את ארוחת הבוקר וארוחת הצהריים בשטח בעוד את ארוחת הערב הם אוכלים באחת המסעדות הטובות של מטולה.

מאמרים נוספים:

איך מנווטים בשטח?

מסלולים של טיולי ג'יפים בחלקם מתאימים גם למתחילים ובחלקם מיועדים רק לנהגי שטח מנוסים או למתחילים שנוסעים בליווי מדריך. טיול ג'יפים ברמות נפתלי אינו דורש ניסיון אך כדאי לנסוע יחד עם רכב אחד נוסף לפחות. מצב אידאלי הוא שיירה של 3 רכבי שטח שמטיילים יחד כאשר הנהג ברכב המוביל מכיר את המסלול. לקראת היציאה אל הרי נפתלי נמליץ לעבור על המסלול, ללמוד את נקודות המפתח לאורך המסלול ולקרוא טיפים של מטיילים שכבר טיילו באזור עם רכב שטח זהה לרכב שלכם. תמיד כדאי לצאת לשטח גם עם מפת נייר וגם עם תוכנת ניווט.

מה מספרים המטיילים על המסלול של רמות נפתלי?

נהגי השטח שכבר טיילו ברמות נפתלי ממליצים על המסלול בכל חודשי בשנה עם דגש על פריחת האביב. המסלול מתאים גם למשפחות עם ילדים שמחפשות מסלול ג'יפים עם הרבה נקודות עצירה. אפשר להגיע אל נקודת ההתחלה בשעות הבוקר, לסיים את המסלול בערב במטולה ולבלות את הלילה במלון מטיילים או צימר מפנק.

 

תוכן עניינים

מאמרים נוספים