חבילות נופש בצפון

חבילות נופש בצפון

חבילות נופש בצפון – בואו לטייל בצפון

טיול בארץ הוא טיול בצפון. אזור הצפון יודע להציע לנו רגעים של שמחה, רומנטיקה, אקסטרים עם חברים וזמן איכות עם הילדים. רוב זיכרונות הילדות המתוקים שלנו מטיולים משפחתיים מתרכזים באתרי טיולים בצפון. הצעת נישואין רומנטית היא צימר רומנטי וקסום במיוחד. יש באזור הצפון מבחר גדול של אטרקציות, מסלולי טיול, מסעדות ואתרי מורשת מיוחדים. גם אם כבר טיילתם לא מעט בצפון, יש עוד הרבה מה לראות ולחוות. אנחנו כאן בכדי לסייע לכם להתאהב מחדש בנופים של הצפון, במתחמי האירוח, במסעדות, באטרקציות לזוגות ובמסלולי הטיול.

איך מרכיבים חבילת נופש בצפון?

טיול בצפון אפשר לארגן בכל מחיר. מתחמי האירוח של הצפון מציעים מלונות מטיילים במחירים זולים, אכסניות, אירוח כפרי, צימרים למשפחות, צימרים מבודדים לזוגות, מלונות בוטיק, מלונות נופש, וילות יוקרתיות, דירות נופש להשכרה, קרוואנים להשכרה ועוד. את התקציב לנופש הבא שלכם תקבעו מראש ותבחרו בהתאם את פתרון האירוח. הקפידו שלא להוציא את כל הכסף על מקום אירוח ולהשאיר כסף גם לפינוקים כמו מסעדות, אוכל שאתם אוהבים, טיפולי ספא, עיסויים ואטרקציות כמו רפטינג, טיולי ג'יפים או רכיבת סוסים.

משהו שעדיין לא עשיתי

תצליחו להפוך את הטיול הבא בצפון לחוויה בלתי נשכחת כאשר תשלבו בו חוויות חדשות. זה הזמן לחשוב מחוץ לקופסה ולבחור טיול בצפון במסלול רטוב, טיול רכיבת סוסים, טיול שטח, טיול ג'יפים, טיול בעקבות ציפורים נודדות ועוד. חובבי ספורט אקסטרים ייהנו מרכבי שטח מהירים, סנפלינג, רפטינג בירדן. אם כבר בקרתם בכל האטרקציות הפופולריות תגלו עולמות חדשים בסדנת בישול, סדנת פיסול חימר, סדנה של מדיטציה. חפשו חוויות חדשות בשבילכם, בשביל בני הזוג ובעבור הילדים.

לאן כדאי לטייל בצפון?

רוב הישראלים בוחרים מסלול טיול בצפון על פי מיקום וזמן נסיעה מבוקש. כך למשל, תושבי אזור תל אביב או השרון יגיעו אל הגליל המערבי בתוך שעתיים של נסיעה בעוד הגעה אל אזור הכנרת או הגולן תדרוש מהם נסיעה של 3-4 שעות. תושבי אזור המרכז, השרון, ירושלים, חיפה והגליל המערבי יוכלו למצוא מסלולי טיול נהדרים ברכס הכרמל במרחק של שעת נסיעה. את מסלול הטיול שלכם ואת האזור תבחרו בהתאם לאופי של הטיול ולצרכים של המשתתפים. אלא אם מדובר בנופש עם לינה, כדאי לבחור מסלול טיול בצפון במיקום שדורש עד 4 שעות של נהיגה לשני הכיוונים.

5 מסלולי טיול בצפון שכדאי להכיר

  1. טיול בתל יודפת והר עצמון
  2. טיול בנחל זוויתן
  3. טיול אל בית הכנסת העתיק בברעם
  4. השביל התלוי בבניאס
  5. טיול אל עמק המעיינות

איך משדרגים כל טיול בצפון? (חבילות נופש בצפון) התשובה בסוגריים

טיולים בצפון הם בראש ובראשונה לפני בחירת חבילות נופש בצפון הזדמנות להגשים חלומות. אם אתם חולמים כבר הרבה זמן על ארוחה מפנקת במסעדת בשרים טובה – נצלו את הטיול בצפון בשביל להגשים את החלום. תרשו לעצמכם להתפנק עם טיפולי ספא, עיסויים, מדיטציה וסדנאות בישול.

מאמרים נוספים:

מחפשים את הדרך לשחרר לחצים? מה דעתכם על טיול ג'יפים בשטח הררי או על טיול רייזרים שאתם נוהגים בעצמכם בשטח? גם אם מעולם לא התנסיתם באף אחת מהפעילויות הללו – אל תפסלו על הסף. זוכרים שהבטחנו שהפעם נעז להתנסות בחוויות חדשות? צאו לטייל בצפון במקומות חדשים. כל טיול בצפון הוא הזדמנות לחוויות חדשות.

חוסכים ונהנים – איך מטיילים בצפון בזול?

אזור הצפון מציע מבחר גדול של פתרונות אירוח ואטרקציות בכל תקציב. אם החלטתם להדק מעט את החגורה ולא להגזים בהוצאות – הטיפים הבאים יסייעו לכם ליהנות מנופש במחיר שפוי. תחילה חשוב שתדעו שהמחירים בתחום הנופש נמוכים יותר באמצע השבוע (יש פעם של מאות שקלים בין מחירים של אמצע שבוע לבין מחירים של סוף שבוע).

על מנת לצמצם בעלויות נחליף את האטרקציות שדורשות תשלום בטיולים רגליים בטבע (יש בצפון מסלולי נחלים קסומים ומהנים שלא עולים כסף!). את המסעדות נחליף בפיקניקים בטבע או במגש של פיצה משפחתית שנרכוש בפיצרייה ביישוב. אם בכל זאת תרצו לשלב גם אטרקציות בטיול חפשו קופונים והנחות. מתארחים בצימר או בית מלון? בררו מול בעלי המתחם האם יש באפשרותם להסדיר בעבורכם הנחות לאטרקציות באזור.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים